beianmotorsport Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Send meg en pris på pm da, så tar vi det der ifra:-)
fish Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Kan du komme med en prisantydning på dørene? Spiller egentlig ikke noen rolle, men hvilken farge er det på dem?
e30lars Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 Kan du komme med en prisantydning på dørene? Spiller egentlig ikke noen rolle, men hvilken farge er det på dem? jeg tenkte meg 2k for alle 4 dørene... det er diamant svart..
fish Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Ok. Men jeg har surret veldig her i mårres litt trøtt kan en si, jeg har touring og jeg går ut ifra at dørene du har er til en sedan. Beklager bryderiet. Meeen, hadde prisen vært litt lavere skulle jeg kansje ha vurdert dem pga framdørene.
e30lars Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 Ok. Men jeg har surret veldig her i mårres litt trøtt kan en si, jeg har touring og jeg går ut ifra at dørene du har er til en sedan. Beklager bryderiet. Meeen, hadde prisen vært litt lavere skulle jeg kansje ha vurdert dem pga framdørene. det er sedan dører men jeg sier med hana på hjertet at 2k for helt strøkne dører med 4x el vindu.. finnes ikke rust.. det er ikke mye ass... rett meg vis jeg tar feil.. ;P
e30lars Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 har foresten strøken bagasje luke.. og el takluke.. og litt annet snx
GeRo Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Hvis du fikser til gode bilder til meg av dørene som nevnt så, så er jeg fremdeles interessert, kan være interessert i bagasjelokket også hvis du tar bilder av det, spesielt nedenfra og opp mot skiltlysene.
e30lars Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 Hvis du fikser til gode bilder til meg av dørene som nevnt så, så er jeg fremdeles interessert, kan være interessert i bagasjelokket også hvis du tar bilder av det, spesielt nedenfra og opp mot skiltlysene. dører og bagasje luke er solgt..
e30lars Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 Hvor mye for komplete bremser? hei.. jeg tenkte meg 3k for komplette bremser forran og bak..
beianmotorsport Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 skal du ha mye for innstegslistene da? det er slike som det står m5 på ja?
e30lars Skrevet April 3, 2010 Forfatter Skrevet April 3, 2010 skal du ha mye for innstegslistene da? det er slike som det står m5 på ja? veit ikke jeg.. gi et bud.. det er sånne det står m5 på ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå