skrolf Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 jeg og en kompis har kjøpt oss en campingvogn vi har tenkt og bruke til treff osv.. bilen vi tenkte og bruke som "trekkvogn" er en 95 mod e36 328 cab. det vi lurer på er om hengerfeste fra sedan passer på cabben? håper på raskt svar Mvh Rolf
Tiller Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 SKal du ha det på en cab annefaler jeg avtagbart. Synes ikke hengefeste ser så bra ut på enkelte biler
skrolf Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 SKal du ha det på en cab annefaler jeg avtagbart. Synes ikke hengefeste ser så bra ut på enkelte biler har planer om å ta det av når vi ikkje skal på tur da så klart.. men spm mitt var ikke om du syns hengerfeste ikke ser bra ut på enkelte biler..
AlXz Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Tror det skal passe, da bakfangerne er helt like, så bør jo også avstanden til rammevangene og festene være like også.. Du kan sjekke delnr på http://bmwfans.info
bmwmann24 Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Jada, er samme delenr på avtagbart på sedan og Coupe. Koster ca 6000,- for avtagbart på Meca. vanlig ca 2500,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå