Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en bmw e36 jeg må¨bytte støt dempere å bremserør på bak... har hørt at dempere bak er ganske greit å bytte... men bremserør kan vere et H#%#¤ ... noen som har noen erfaringer å tips ?

Takk smyegel :)

Skrevet

Jeg fikk også samme på min E36 touring. Demperen bak er enkel å skifte, men siden jeg uansett skulle ha de på verksted til å bytte bremserørene bak og midten så lar jeg de ta demperen med det samme. De måtte vist ned med bensintanken for å komme til bremserørene, så jeg er glad jeg ikke tok den jobben selv.

Skrevet

Veldig ofte må drivstofftanken ned. Kommer ann på om rustangrepet er påpekt de røra som går over tanken. Her bruker vi kobber rør som vi flenser på. Det kan bli mye arbeid utav det, men vet du hva du gjør, er et ikke vanskelig.

Skrevet

Hmm takk for svar... har prata med ett par kompiser som har godt greie på bil å vist nok gjort det før... dem sier jeg bare kan legge dette utenfor bensin tanken... så lenge det ligger verna til å ikke er utsatt for støt så går det bra.... så blir nok til det.... orker ikke ta ner bensin tank... blir for mye arbeid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...