The_transporter Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Heisann i mangel på DIY sidene så¨må jeg igjenn spørre om forklaring på noe Bytta alt av bremser på bilen i helga. før jeg bytta så virket nesten ikke brekket og BARE på ene siden nå virker det bare på høyre bak strammerne som er mellom klossene i trommelen bak er strammet akkurat likt og har prøvd å stramme fra coupèen sin wire utgang men uten hell. har da konkludert i at dene er strukket og gir etter når jeg napper i brekket, det ER reaksjon bak der, bare minimal. Hvordan er fremgangsmåten for å bytte denne? kan noen av dere skrive hvor jeg må til for å få av hele wiren ? fikk også byttet knirkeleddet på den og må si at det var JÆVLA LETT og utrolig effektivt!! ikke EN lyd fra bakstillinga nå jo
arnt83 Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 fikk du noe svar på dette? skulle hatt en diy selv på dette
manta-a Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Sikker samme som på e30 med skiver,du skrur løs wiran på brekket,så legg du deg under med ei stor rørtang,så sjer du kor wiran går inni karrossn,der e det ei metallhylse som e tredd inni karrossn,vri og vrikkel på den te den løsner,så e det bare og dra ut wiran,og så løsne de inni trommel/skive og trekke de ut=) Håpe det her hjelpe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå