Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
26000 ser jeg det står (=

+++

Bensinpumpe TRENGS om man skal ha større dyser.

++

Det de kaller "turbokit" må da være noe helt annet enn det de selger som turbokit, for det inneholder ingen løsning for feed/retur av olje bla (=

Er ikke mulig å levere ett ferdig kit, fungerende på bil til 26000kr uten ekstra kostnader, da tjener de ihvertfall ingen ting.

Må hive meg litt på her, siden det ikke er helt riktig info du kommer med..

Man trenger ikke bensin pumpe for å sette i større dyser. Kommer ann på hvor mange hk man skal ha. 250-300 hk klarer orginal pumpe om den ikke er 20år.

Og en annen ting, når du og jeg sier turbokit. Hva er deffinasjonen for dette?

Det kan være alt fra intercoller og turbo, og mere..

Har sett noen annonserer turbokit til disse, og hva følger med?? jo grenrør og turbo..

Mitt turbokit står det ikke noen form for at dette er komplett. Det står tydelig å klart hva som følger med.

Og en annen ting vi leverer ferdig montert turbokit med større dyser og chip.

Dvs kjøreklar bil for 26000kr ingen EKSTRA kosnadder for kunden.

Din formening om at vi ikke tjener penger på dette, ja det får jo være opp til deg men..

Men som du sier er det bestandig noe mere man trenger som regel når man kjøper et turbokit, så lenge de ikke annonserer med komplett turbokit, da må de jo holde ord..

Din pris er absolutt ingen upris, skjønner ikke at folk ikke kjøper dette da dette neste en er bolt on for en som har 10 tommeltotter og ikke skjønner så veldig mye :)

Lykke til med salget

Skrevet

Takk for det :lol:

Jeg har selv 10 tommeltotter og derfor har jeg brukt en hel sommer på dette^^ Nå tar det altså ei uke for den som kjøper :P

Flott pris på deres pakke også da, når det er komplett :D Prispresser ;D

Og en 1985 modell pumpe er ikke bare 20, men 25 år ;D

Skrevet
26000 ser jeg det står (=

+++

Bensinpumpe TRENGS om man skal ha større dyser.

++

Det de kaller "turbokit" må da være noe helt annet enn det de selger som turbokit, for det inneholder ingen løsning for feed/retur av olje bla (=

Er ikke mulig å levere ett ferdig kit, fungerende på bil til 26000kr uten ekstra kostnader, da tjener de ihvertfall ingen ting.

helt enig...say no more :D

hadde aldri verden montert ett sånnt kitt for 26000.-jeg tar nærmere 45000 og da er det ferdig justert..så dette er en meget fin pris på kittet folkens

Skrevet

Takker for det (= Mener bestemt det selv også, firt det ned 1000kr på bimmers, lenger ned går jeg ikke.

Er vel bare ikke tida for det^^ mer høst-vare kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...