x25Touring Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Har over lengere tid forsøkt å få orden på instrumentet i min 1994 M3. Har fått 2 stk, som skal være nye fra forhandler. Da de skulle montere det for meg, fikk de beskjed fra support i England at det ikke trengte koding. Instrumente ble satt i, og så ut til å virke greit. Men etter ikke lang tid begynte det å "fuske" skrudde seg liksom av og på. Virker som at strømmen ble brutt. Er det noen som har et konkret svar til meg? Skal dette kodes? Bilen virker helt fint med et instrumen til en 320i.... Håper på svar fra noen som har holdt på med dette, eller har litt erfaring rundt det. HAr også vært på Bavaria, og de gir heller ikke noe skikkelig svar.
x25Touring Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Bumper en gang til, i håp om at noen kan hjelpe meg....
nidfrost Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 ta å høre med folka på bilelektro stoa virker som dem har mer peil enn dem på bavaria til tider
Johnsen86 Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Funker alt fint når du bruker instrument fra 320i ?? Mens to NYE m3 instrument har klikka?
x25Touring Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 Jepp. er det som står i nå. Og nå bruker jeg bilen daglig.
x25Touring Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Bumper litt igjen, håper noen har vært borti dette tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå