pussyfartracing Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Heisann=) nå har jeg grubla lenge på hvilke bil jeg skal kjøpe meg å ha som morro leke=) da kom valget på E30 pga jeg syns det er det fineste karosseriet på 3 serie (kommer sikkert til å bli halshugd:P) hva skal jeg se etter ( evnt svakheter) å hvilke motor å sånn div=) håper på svar=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pussyfartracing Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 det kan vel sikkert stemme, selve tingen er ha en leke il som kan brukes på bane=) men er mange som sier att skal du ha bmw så kjøper du ikke under 320 liksom stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pussyfartracing Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 men er er det ikke en som heter 318IS? ekke det en ganske grei 4`er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Til lek og morro 325 (m20b25) med kvasskam og sveisa sperre / sperrediff et fint utgangspunkt. Så om du ikke skal ha med familien kan du jo begynne å fjerne ting du ikke har bruk for og som veier noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pussyfartracing Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 sant sant=) men som lærling så er ikke liksom ikke konton oppfylt:P så vil liksom ikke legge i 30k liksom:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 318is er kurant. 320i blir da i fohold "lat" 318is E30 er en ordentlig friskus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå