Vanilla_ninja Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Jeg har en 98-modell E39 touring hvor bakruta har begynt å oppføre seg rart. Tidligere i vinter ville ikke låsen gå opp når jeg trykte på knappen, men senere begynte ruta å åpne seg av seg selv. Det ordnet seg en stund, men i går skjedde det igjen. Når det skjer hører jeg godt elektromotoren som åpner låsen, så det er et eller annet elektrisk som er feil der. Er det noen som har noen formening om hva som kan være galt? LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Kabelbrudd Hvis dette ikke fikses, ryker vel mikrobryter+++ etterhvert... ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Damnit. Har jeg noen mulighet til å finne ut hvor kabelbruddet er hen, eller må jeg bare plukke bilen fra hverandre? LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Sjekk rundt bakluka først. Kanskje det ligger fremme i dagen der med litt flaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FBreks Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 slenger meg med her. har akkurat samme problem, men på en E46 touring. regner med at det er noe av det samme systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slett bruker Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 henger meg på, mamma har en e39 stasjonsvogn, bakesjerom lokket får jeg hverken åpnet eller lukket igjen står ca 2-3cm åpent og når motoren til den låsen går så vill den verken gå opp eller igjen når jeg trykker den inn. noen som hvet ossen jeg får fikset det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Pleier å være litt for mye kosing mellom kablene i gjennomføringa fra karosseri til luka som forårsaker slike feil. Dra tilbake gummi slangen og sjekk ledningene nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå