hypah Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Automatgirkasse og div automatdeler Selger automatkassa ettersom jeg har bygd om til manuell. 5hp-18 er navnet på kassa. Bra stand, girer fint, bortsett fra lite rykk fra andre til tredje gir. Har også mellomaksling, bremsepedal, girstang, wire, Clutchpedal, bremsevæskebeholder, og litt div fra ombygginga og alt annet som tilhører automaten på E36. Har også et 2 sone klimakontrollpanel og en kjørecomputer. Minste typen, begge til E36. Spør hvis du lurer på no Gi bud.
hypah Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Bump. Det rykket kan være at motoren min har fått falskluft, eller olja
maartn Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Jeg kunne tenke meg å kjøpe den Sport og frost programknappen om du har lys i din
hypah Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Aner ikke hvor mye jeg kan ta for den.. Men jeg ga 7500 for den med girkasse, så er det noe å gå ut ifra. Har ikke helt bestemt meg for å selge den ennå, bare sjekker interesse, og om det er noe å tjene på det for meg å selge den
hypah Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Bump! Ingen som vil ha motor ol. om dagen?
blast Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Hvor mye for motor? Med ledningsnett og hjerne. Med og uten girkasse...
hypah Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 4000 for motor. Tenker du på automatkassa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå