Larsenn Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Kjøpte meg denne bilen i for noen månder siå. Er altså ein 520 1995 modell, er meget go stand, kjørt bare 160 tusen. stor fornøyd me bilen. litt ting som ska gjøres: Senka (gjort) nye lykter framme (gjort) Lyktesenkere (har kjøpt) Felgar (gjort:) lippa fremme ellers tror jeg at jeg vil holda bilen sånn så an e. hva synes folka som bør gjøres eller ikke gjøres? hehe kommer mer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Fin bil. Nydelig farge på E34. Personlig er jeg ikke fan av Angel-eyes på E34, syns de er penest med Hella DE, gule eller orginale lykter Men det er som sagt min mening Ta vare på bilen, så har du fet vogn i mange år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B-M-W-E-3-4 Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsenn Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Takk for tebakemelinger:) godt dere har formeininger om ka så må gjøres osv:D ja skal ta vare på bilen:) liker denne fargen selv. passer e34 meget godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Glemte og spørre, hvor mye senk har du på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsenn Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 40-20:) vudere litt 60 fremme, få se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå