242 Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Har et sett med min felger til salgs, disse ble innkjøpt til å "skulle " passe volvo. Men det gjør di ikke, BMW og ET 10 er greia. Di er påbegynt komplett shining til orginal utseende. Svart mellom eikene og skal bli polert alu på eiker og kanten. Selger disse som prosjket,da gnisten forsvant helt da di ikke passet. Betalte selv 3000kr, har brukt over en god del penger på å få di fri for rette, fjernet lakk osv. Men er åpen for bud , har ingen BMW hehe Skambud vurderes faktiskt hehe Namsos Nord Trøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigerfjord-karosseri Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 500 pluss frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Klokken 12:52 26/3 . Ok, bare send sporingsnr når du har fått det Klokken 16:24 27/3. Returner bare du bare 5hundre til kontonr mitt ! Stoppmelding tatt, felgene er på tur tilbake . 224kr pluss 79 i fraktilegg *2 . Pluss 149kr i stoppkrav, hvem betaler det ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Selges for 1000kr, for den som henter disse . Sendes IKKE !!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Avtalt solgt ! Matsen, du fikk mms av kopi av stoppmeldingen i dag . Dette rett og slett på grunn av at du har sendt over 100sms, masa og masa. Slike gidder jeg desverre ikke å handle meg. Hadde vell blitt et jævla mas ifra det om di ikke sto til forventningene deine heller. TOSK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå