hanskr Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 hei har hatt litt problem med att bakseteryggen, sjølve baksetet og siden ned mot batterie blir kliss vått, og har komt fram til att de ikkje er dørpaningen ( som eg først trudde) men eine retuen fra takluka som skal lede vatten bak mot D stolpen. lurte på om de går ann å sette trykkluft på å blåse gjennom slanger,for å finne ut om de er noko som tetter den eller e de mangen koplinger slik att de mulig att ein agv dei har hoppa utav ? takker for svar, er ein e34 92 modell
JTS77 Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Det går an å blåse med trykkluft, men prøv litt forsiktig først. Du merker fort om det er motstand . Ville også tatt ut baksete for å se etter rusthull.. Ikke uvanlig at disse bilene ruster der.
hanskr Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 hehe, seter å alt er ute no, taktrekke nede osv... har prøv å stake med streng og også blåst med trykkluft, men ikje nåkke som hjalp. var heilt trett trudde eg. så etter nermare inspeksjon fant eg utt att dreneringsslangen låg i klemm, hadde bukta seg oppigjenn den same vegen som den kom ned. så no er probleme løst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå