Kjetil_m Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Halloen gutter å jenter.. Mitt navn er Kjetil å er ny bruker av forumet. Jeg er ivrig bruker av Bimmerfest.com til vanlig. Jeg å min kone med våre to barn bor for tiden i USA rett nord for Daytona Beach i Florida. Vi har bodd her siden mars 2007, å har hatt en del BMW her borte på den lille tida.. Akkurat nå har vi en 1997 BMW 740il og en 2002 BMW 325i.. Skal legge ved noen bilder av bilene i denne tråden. Spørsmålet mitt er som følger.. Jeg skal importere til Norge vår 325i i neste måned, og jeg vet at bilen må gjennom en EU-Kontroll før jeg får den registrert å fått skilter på bilen. Problemet er at i USA så har bilene parklysene gjærne i blinke lysene sine og som vi alle vet, så er det ulovelig i Norge. Er det noen som har importert fra USA før? Å hvis så, hva måtte du gjøre for å få ordnet dette med parklysene? Det er ikke så enkelt på E46 å bare koble om fra pære holderen, å lage seg en pære i hovedlyktene da lysene er styrt over en Light Control Module (LCM). Når jeg ikke bruker blinkelysene så har jeg en konstant parklys glød. LCM kjører da 6 Volt gjennom lys pæren. Når jeg setter på blinklys, så skifter LCM over og pulserer 12 Volt til lyspæren. Beklager hvis det var veldig forvirrende det jeg skrev (Lenge sia jeg skrev på Norsk) Her er et par bilder av bilene våre.. 1997 BMW 740il (Til salgs forresten) 2002 BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå