BMW_320icoupe Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Hei. Som emne sier trenger jeg litt hjelp til å velge farge på bilen min, har en 320 coupe som jeg skal hellakker, men greier ikke å bestemme meg, er jo så mye og velge mellom:) Bilen har org farge Lagune grønn 2/222, men vil ha en ny farge på den, har tenkt på forskjellige farger som blå, rødt, svart osv men finner liksom ikke noe som "treffer" meg:) Så vis det er noen som har tips/bilder av biler (320 coupe) så kom gjerne med det:) Takker på forhånd:) Mvh Kenneth S
Lapin Kulta Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Det hadde hvert no Setter penga på denne! NICE!
BMW_320icoupe Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 Det hadde hvert no Setter penga på denne! NICE! Hmmm, den var ikke værst nei:) lakk kode/navn noen? Kom gjerne med flere bilder:)
Angelo Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Det hadde hvert no Setter penga på denne! NICE! Hmmm, den var ikke værst nei:) lakk kode/navn noen? Kom gjerne med flere bilder:) tror det der er estorilblå.
///M Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 det er bare å skrive estoril blå e36 på google bilder og der kryr det av dem. synes denne fargen er sinnsyk rå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå