Gå til innhold

1986 E30 323 Turbo Selges/m hellakkering 40 000!!!


 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Da var tiden inne for studier, å bilen skal da selges.

- - Dette er en prosjekt bil - -

Det er en 1986mod E30 323

-Garret GT34 fra Cosworth, nyoverhalt med intern wastegate.

- Kina grenrør fra maxam

-Oljeforflytter

-M3 E46 366cc dyser

-Progressiv BTR

- Sachs 618 trykkplate

-Ny toppakning

- Dreie stempler, 8,3:1

-Hydraulisk håndbrekk

- FK Konigsport RACE Coilovers (nye med kvitt.)

- 2 sett med felger med bra dekk

-Ekstra girkasse og diff

- 2 Sabel race stoler og ratt

- 2,5-3" eksos fra turbo og ut

- Bredbåndslamda

- Nye rådelager, orginale BMW

- Nye topplokksbolter

-Ny bremsevæske i hele systemet

-12raders oljekjøler

-stålspunnet ledninger

- IC fra maxam

- alu-trykkrør

- KN filter på turbo

-Nye bremseledninger, stålspunnet inn mot kalippere

- følger med mye AN fittings og slanger

-orginalt panser og belter ol følger med. Har mye deler til den, er ikke HELT sikker på hva som ligger på låven lenger.

Sannsynligvis over 300gamp.

Står også på M3 "EVO" breddinger i glassfiber fra Rune Hansen, som består av:

-Breddinger siden (montert)

-C-stolpe i glassfiber

-Bagasjeluke (ikke montert)

-Panser

-Frontfanger

-Bakfanger

-Sideskjørt

Har også kjøpt en M3 spoiler i plast med den lave flappen bakpå.

Bilen står halv-ferdig grunnet, å venter på å komme i lakkboksen.

Prisen er inkl lakkering, å det forutser at han gjør ferdig grunnjobben (halve bilen ca) kjøper lakken om han skal ha en annen farge enn svart, for jeg har alt kjøpt svart lakk.

Bilen er så å si rustfri, litt synlig helt foran i kanalen, ellers helt rent.

Bilen er komplett, Det er bare ikke skrudd på for øyeblikket, da den skulle/Skal lakkes.

Selges ikke under 45 000kr. Lakkeringen som medfølger og alt er betalt på, å deler som er kjøpt har kostet en brøkdel.

Bilder :

Bilde0107.jpg

Provisorisk satt sammen

Bilde0108.jpg

Provisorisk satt sammen

5vq87kbh0j85i6w7ocue.jpg

SANY0212.jpg

SANY0279.jpg

SANY0274.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skilter er levert inn da det ble en prosjektbil, men må på EU for å få ut skiltene. EU kontroll er egentlig ikke noe veldig problem for de som har en kompis som jobber som lastebilmekaniker eller bilmekaniker, noe mange har.

Inge heftelser på bilen, selfølgelig.

Har du ingen venner som kan fikse Eu, så må du sette en blinder på utgangen til turboen på grenrøret, bytte det hydrauliske håndbrekket, godkjenne coiloversene og hjula er vel heller ikke lovlig i den forstand. Breddingene er jeg ikke sikker på, men låsene til fangere ol. må beskyttes iht. påkjøring av trafikanter.

Bilen er ikke kjørbar, da den skal/skulle ha hellakkering, så motor er ute og maskinrommet er grunnet.

Alt følger med for å sette sammen motor med nye rådelager,pakninger,bolter,etc. Mangler bare noen til å fullføre egentlig. Tok ut stemplene for å dreie de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...