Supra Kid Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Hei, noen som vet hvordan det er mulig å skifte ut utvendig dørhåntak på e36 coupe? Må jeg ut med hele sidevinduet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Ikke vinduet, men du må ta av dørtrekket og dra til sides plasten som er der. Da er det sikkert to 10mm skruer eller muttere fra baksiden Pleier hvertfall å være det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skien Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Ja du må ut med sidevinduet det er ikke plass til og få den ned uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supra Kid Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Ja du må ut med sidevinduet det er ikke plass til og få den ned uten Den er grei, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Må ikke ut med vinduet, men er jævli knotete... kjøp haynes håndboken, der står det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 prøvde uten og ta ut vindu da ripa jeg opp håndtaket. tips er og legge en stripe tape over håndtaket ved montering så slipper du riper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supra Kid Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 oki;D får se om jeg klarer lirke det opp gjennom da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supra Kid Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Har fått i nytt dørhåntak, men nå når jeg har montert vinduet vil ikke vindusheisen kjøre vinduet mer en halveis. Vindusheisen går fint ned og opp til halveis så stopper den, noen som har noen lure ideer om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå