Gå til innhold

Stian Sørlie Promo

Anbefalte innlegg

Wow - du kan lage film ja! :D

Imponert av mye det andre du har liggende på siden! Hva slags program bruker du mest? Pinacle? Har så smått begynt selv, men er i a-b-c stadiet og vel så det..

Mye av lyden du har lagt inn er helt perfekt, de fleste bommer med for mye lyd og feil lyd, men mye av dette var meeget bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin video absolutt!
Tusen takk for hyggelige tilbakemelding.
Wow - du kan lage film ja! :D

Imponert av mye det andre du har liggende på siden! Hva slags program bruker du mest? Pinacle? Har så smått begynt selv, men er i a-b-c stadiet og vel så det..

Mye av lyden du har lagt inn er helt perfekt, de fleste bommer med for mye lyd og feil lyd, men mye av dette var meeget bra!

Jeg personlig var ikke 100% fornøyd med videoen, men man lærer litt hver gang. Skulle ønske jeg hadde enda mer materiale å leke med og at jeg hadde litt mer erfaring. Men det får man jo ikke hvis man ikke prøver. Jeg bruker Adobe Premiere, læringskurven har vært høy siden jeg startet i fjor og man lærer noe nytt hele tiden. Uten tvil er jo faktisk 80% av jobben gjort når man er ute å filmer. "Enkelt" å redigere godt materiale. Men tusen takk for tilbakelmeldingen, da er det gøy å fortsette. Bare spør hvis det er noe jeg kan hjelpe til med.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten spørre om hva slags kamera du bruker for det meste og? Enormt bra bildekvalitet spør du meg. Er det 10 eller 40k kameraer? Har litt ymse liggende, og skal man ha HD oppløsning med god lyd begynner kronene å rulle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten spørre om hva slags kamera du bruker for det meste og? Enormt bra bildekvalitet spør du meg. Er det 10 eller 40k kameraer? Har litt ymse liggende, og skal man ha HD oppløsning med god lyd begynner kronene å rulle! :)

Har 3stk Canon HF 200, (5000kr) 1stk Sony FX1 (17-20000kr) og 1stk Canon XH A1 (25000kr)

Som til filminga vi gjør behøver man ikke de dyrere kameraene men det er en del mer funksjonalitet som er viktig for oss.

Canon HF 200 er BARE å anbefale!

Hadde vært gøy å fått en sponsor til siden så hadde ikke kameraene blitt så voldsomt dyre :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...