Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har bytter til sommerdekk, ville jeg sette dekktrykk på nytt i iDriven.

Men den står kun på "initialising" og ingenting skjer.

Noen tips?

• 1 month later...
Skrevet

*bump*

Har nå likt bar i alle dekkene, men vil fortsatt ikke gå videre fra initialising...

Skrevet

Skal ikke være samme trykk foran og bak vanligvis... Prosedyren er å først justere dekktrykket, deretter trykke reset eller initialize, deretter skal du kjøre med bilen noen mil, tror ikke det er nødvendig å gjøre det med en gang om du ikke har tid til å kjøre langt. Slukker ikke lampa? Prøv justere trykk, nullstille og bare kjøre og heller sjekke om den har ordna seg om noen dager.

Skrevet

Ok, trodde man skulle stå stille for å resette, men det var vel på 1`eren....

Har ikke noe lampe som lyser, men vil gjerne at denne funksjonen skal virke slik at jeg kan bli varslet hvis dekktrykk synker,

Må først finne ut hvor mange bar jeg skal ha i dekkene..

Noen som vet hvor mye bar jeg skal ha?

Nankang ultrasport

Foran 245/35

Bak 275/30 zr19

Skrevet

Skal stå i oversikten i dørkarmen.

Du må stå stille for å gjøre resettinga, men den vil ikke initialisere seg før du har kjørt. I eneren gidder den ikke nevne at den ikke er ferdig før du har kjørt ett stykke.

Skrevet

Tror ikke det står oversikt over alle dimensjoner i døra?

Ingen som har noe peiling?

Har 2,6 bar i alle nå..

Skrevet

Det kan ta en god stund før den er klar. Lurte også på hvorfor det tok så lang tid. Men den har kommet etterhvert de gangene jeg har gjort det.

Er ikke 2.6 litt lite på 273/30/19? Jeg kjørte med 45 psi...3,1 bar.

Skrevet

Kommer den klar mens du kjører?

Gir den noe signal/melding når den er klar?

Skrevet

Som regel gidder jeg ikke følge med. Det kommer ikke noe signal, jeg bare sjekker innom senere, og da er den plutselig aktiv.

Noen ganger har det blitt både to og tre parkeringer før den er ok. Rart det skal ta så lang tid.

Skrevet

Når du bytter dekk eller endrer luftmengde i dekkene kjem punkteringsvarslingen på, ja. Da "reseter" du den når bilen står i ro med bilen i gang, og så køyrer du til det står "completed" eller "done" eller noe i den dur. Rundt 1-2 mil trenger du å køyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...