panasync Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Hei, har en e39 jeg fikk i innbytte som jeg vil selge. Selges som den står, noe reparasjon bør regnes med. ABS lys, asc og airbag lyser hele tiden. Abs og asc lyser vell hvis en abs føler er ødelagt(følger 1 stk brukt føler med). 2 forskjellige nøkler, en til tenninsglås og den andre passer i dørene. Fjernkontrollen virker heller ikke. Bilen er eu-godkjent fram til september 2010, men bilen er avskiltet. Mener også på det er en skyldig årsavgift, men det skal jeg sjekke opp. Gode Dunlop 225/50-17 piggfrie vinterdekk, desverre ingen sommerdekk/felger kun dem som er på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Kjørte nettopp med den for å prøve den, er noe slark foran..klakke lyder(hundebein?) Det er visst også powerflex foringer i hjulopphenget foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sel90 Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Hei. Lyst å bytte mot en Chrysler Grand Voyager 2.5 TD? Bilen er i bra stand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Nei, desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå