dud3s0n Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 ønsker å kjøpe nytt sett med stempelinger om noen har ? kunne også tenkt meg ramlager om noen har det liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 eg har heilt nye stempelringer liggende, står på stemplene nå. Men jeg måtte ha et hakk større ringer, å nå er di komt i garasjen så da kan jeg selge di andre jeg har, helt nye ubrukt. kom me bud..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 eg har heilt nye stempelringer liggende, står på stemplene nå. Men jeg måtte ha et hakk større ringer, å nå er di komt i garasjen så da kan jeg selge di andre jeg har, helt nye ubrukt. kom me bud..... ok ok, høres bra ut, kommer med ett bud på 500... er ikke de enkleste å få solgt ringer som har blitt "brukt"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Di e ikkje brukt...... kun montert på stemplene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 Di e ikkje brukt...... kun montert på stemplene. jaja same same, du kan få 500 for de.. bedre enn ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 då beholde eg di sjøl..... får nok altid brukt for di ein gång. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 då beholde eg di sjøl..... får nok altid brukt for di ein gång. okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 koster da ikke stort for et sett på koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 koster da ikke stort for et sett på koed 1100 med frakt for ramlager på koed... stempelringer har de ikke så da må jeg ut med rundt 1500 på schmiedmann, som da tilsammen blir 2500... er vel en grunn til att jeg annonserer her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå