bcRichard Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Kjøpte du de foringene på koed? I så fall, hva koster de?
hardrockillious Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 Kjøpte du de foringene på koed? I så fall, hva koster de? Kjøpte på koed ja, betalte vel 120,- med moms for 2 foringer med pakning.
bcRichard Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Det var jo ikke mye, må vell ha sånne når jeg skal overhale bilen litt
hardrockillious Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 Update: Bestilt skruer til bremseskivene fra schmiedmann, 15kr pr stk og 120kr i frakt, hehe.. Kommer vel om en ukes tid, imens er det bare å vente!
hardrockillious Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Skrevet Mai 19, 2010 Da har jeg fått skruene og slipt bort den gamle skruen som holdt bremseskiva på plass. Skal se om jeg får ut den gamle skruen i morgen med utradisjonelle metoder. I tillegg har jeg sånn smått begynt å pusse bort rustflekker på panseret. Skal se hvor bra grunningen holder seg, så skal jeg enten bytte grunning eller fortsette på samme vis. Fikk også tak i Haynes manualen til 3-serien i dag på biltema for latterlige 250 spenn. Betalte 450 kroner for samme boka til E28.. Så ting skjer, god stemning!
Eksos Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Hvilken skru er det snakk om? Merka du noen forskjell med nye foringer eller? Bra du vedlikeholder!
hardrockillious Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 Hvilken skru er det snakk om? Merka du noen forskjell med nye foringer eller? Bra du vedlikeholder! Det er den forbanna skruen som holder selve bremseskiva fast på "navet" hvis jeg kan si det. Da jeg bytta foringer forsvant ranglinga/kaklinga når jeg kjørte. Den gamle var så slitt at støtdemperen slo mot metalldeler. Jævla irriterende! Men nå er alt gull. Skal borre ut den gamle justerskruen til bremseskiva og peise på med en ny
hardrockillious Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 Får ikke ut skruen og har prestert å knekke av en torqbits. Hvis det er noen som har hjullager liggende så si ifra, da slipper jeg å gjenge på nytt. Legger også ved et bilde av grunningen jeg la på panseret der det var blitt rust.
hardrockillious Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 Ballangen er i Nordland fylke Det har du sannelig rett i
Michael Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Er ikke veldig viktig den skruen da. kan fint kjøre uten. men hvis du skal gjenge et nytt hull så bare sliper du den knekte flat også vrir skiva et hakk og borrer i vei, fort gjort det
Eksos Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Jeg kjører uten den skruen på ene siden av bilen min, går helt fint det
sladjan Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Bare å borre opp skruen, bruk 6mm borr viss det er m8! JEg gjorde det på min bil uten å ødelegge gjengene.
hardrockillious Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Skrevet Mai 21, 2010 Skal gjøre et forsøk på å borre ut ikveld med en 6mm borr. Går ikke det driter jeg enten i hele skruen eller så vrir jeg skiva 2-3 grader til høyre og gjenger på nytt der. Takk for tips!
hardrockillious Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Skrevet Mai 23, 2010 Update: Jeg fikk ikke borra ut skruhullet skikkelig, så jeg dreit i hele skruen og festa bremseskiva og klossene. Kjørte til en rimelig trafikktom del av byen og fikk slipt de nye bremseskivene litt. Nå er det litt rustjobb igjen på bilen så er den klar for ferietur i sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå