Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny feil funnet!

Har fått en lekkasje fra radiatoren. Fikk lirket meg under bilen og fikk sett sånn kjapt. Det virker som om det leker fra en plastdel nederst på radiatoren, nesten midt på. Skal se om det vil la seg lime. Må jekke opp bilen og få skikkelig lys under der.

• 2 weeks later...
  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Lenge siden sist nå! Har stått i 9 timer i dag og vasket og polert bilen. Det trengtes sårt! Begynte med avfetting. Så kjørte jeg over med auto glym shampoo med vaskehansken som jeg nettopp kjøpte på mekk.

IMG193.jpg

IMG187.jpg

Kjørte over mellom 1 og 3 ganger med lakkrens. Så polerte jeg 1 lag og avslutta med 1 lag med glansbeskyttelse. Her er et bilde av panseret med tørka glansbeskyttelse på:

IMG183.jpg

Polerte felgene med noe dårligere turtle wax poleringsmiddel:

IMG184.jpg

Det tok en dags arbeid men ble fornøyd med resultatet. Bilen skrek etter en skikkelig vask og polering (og det fikk den!). Her er flere bilder av resultatet:

IMG192.jpg

IMG191.jpg

IMG190.jpg

IMG189.jpg

IMG188.jpg

Et bilde av trunken, med den nye subkassa fra dynabel:

IMG182.jpg

Hadde bilen på en lengre tur for første gang i helga. Har fått massive steinsprutskader på fronten. Tydeligvis en elendig lakkjobb som har vært gjort tidligere på bilen. Den var original grå, men har vært importert som sort i begynnelsen av 2000-tallet. Ellers har jeg også funnet ut at ved full tank, leker bilen masse bensin. Våkna opp på mandagen, hele nabolaget stinket drivstoff. Virker som at det har lekt ut fra toppen av tanken, der røret man fyller på bensin kommer fra.

Skal også ha den inn hos verksted om noen uker (når lønna kommer) for å fikse en lekkasje fra girkassa.

Ellers bare god stemning! :D

Skrevet
få slengt bilen i bakken og større felger, og noe eksteriør fiks hadde gjort seg?!

Kan være enig at bilen trenger senk, men å bytte ut hjula?!? :shock:[-X

Skrevet

Jeg anbefaler også at du bytter til hvite blinklys bake, eller skifter til oransje framme og på sidene! det kan også være drittøft! Helhetsinntrykket av bilen blir mye bedre da!

Skrevet

Har gromt lyst på hvite blinkers bak. Den trenger også en omlakkering på kanalene, da dette er gjort jævli dårli fra før av. Lakken begynner å flasse av kanalene. M3-front hadde også sett mye bedre ut, og er 100% enig med litt senk. Men denne bilen har foreløpig nådd budsjettstoppen min. Får se hva brudern orker å gjøre med den når han overtar den! Skal fikse oljelekkasjen fra girkassa nå, så er jeg offisielt ferdig med den.

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...