modland Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Hei! Noen som kan hjelpe meg med å finne turbokit til en 89` 530? er original motor med 6`er. Hovedsakelig lurer jeg på pris - og evt pris for å få det installert. Gjerne også hvem som gjør dette i Bergen. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Godt å se andre store 6ere i bergen. Enkleste er vel å sette på manifold og turbo fra 745i. Ny type (større enn 745i) intercooler og større dyser. Så er det vel kun chipping (svenske som driver med dette på forumet) igjen hvis du da ikke vil bruke stålpakning og arp bolter for enda høyere trykk. (tror 0,6-0,7 bar er maks uten arp og mls pakning) Håper du har manuell kasse. Vet polly kan hjelpe deg med bygging hvis du ikke vil pusle med dette selv. Håper du har romslig lommebok hvis du setter bort jobben. holder på med samme selv på en gamlere 3,5liter. Jeg bruker rundt 10k selv på bygginga. Regner med å kunne mate med rundt 1 bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modland Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Ok! Skal kontakte ham og høre hva han mener. Takk for god beskrivelse og hjelp! M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå