Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg tror du misforsto meg litt.. Jeg ville ikke gitt 600 for den, heller ikke prisantydning,- men hadde jeg vært interessert, hadde jeg ringt uansett pris. Har du aldri prøvd å selge noe "morro" til en pris som "alle" er villige til å gi?

Nei, egentlig ikke. Jeg hadde aldri ringt på en bil til 600 dersom jeg bare ville gitt f.eks. 300.

Skrevet
Fortsatt smart classics som har denne. Bare kuttet ut firma navn sikkert grunnet en noe grumsete og uheldig rykte

Det stemmer, ser det er selveste sjefen som annonserer :) Husker det var en tråd her inne for en tid siden der det ble sagt at km var tilbakestilt osv..

Skrevet

Det var vel denne det var skuddveksling om ja.

Den gamle annonsen: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=15645128

Her er han som importerte den: "Om den bilen der har et rimelig komplett servicehefte så er det iallefall ikke noe å stole på. Det var jeg som importerte den bilen der en gang i tiden. Det medfulgte da en liten bunke med kopier av kvitteringer på diverse utførte småjobber så som oljeskift, pluggskift etc.. Rimelig verdiløst egentlig. Dessuten så hadde den gått litt lengre da enn den har gjort nå. Standen på den den gangen var helt grei, hverken mer eller mindre. Ikke noe rust å snakke om, men heller ikke veldi pen i lakken. Men dette er lenge siden, så mye kan ha hendt siden da."

Alt stemmer fra denne siden: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?id=520380

Så den bilen der hadde jeg holdt meg langt unna. I allefall til "NORMALPRIS"

Google er din venn =)

Skrevet

Jøss. En ting imponerer meg.

Den bilen har nå stått til salgs hos Smart classics i langt over ett år...

Når den da ikke blir solgt så justerer eieren prisen opp.

Den var ny :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...