lasset Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Har en 2001 525 touring med luftdemping som jeg vil senke. Hvilke typer senkesett vil dere anbefale meg? Må jeg bytte dempere? Noe som er litt dumt da de er helt nye. Mvh: Lasse.
Eksos Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Framme har du fjærer, bake har du luftputer.. Høydejustering bake kan du få bmw til å gjøre, det er ikke noe problem, og en kjapp operasjon. Fremme må du nok til med senkefjærer
lasset Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 Takk for svar. Så bak trenger jeg ikke å bytte noe,bare å justere? Foran må jeg bytte bare fjærer,eller bør jeg bytte dempere også? Lasse.
Hankook Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Liten tommel regel sier at du bør/må bytte dempere til noen kortere hvis du senker 40mm eller mere. Sånn eller vil jeg ihvertfall anbefale deg og bytte dempere også.
lasset Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 Det er automatisk nivåregulering på den,har det noe å si? Lasse.
DannyRS Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 nivåregulering = luftputene dvs, uansett hvor mye skrot du hiver baki, vil bilen justere seg til den høyden du vil ha den på..
lasset Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 Når jeg kjørte relativt aktivt igjennom en rundkjøring i dag begynte varsellampa for nivåreguleringa å lyse,jeg kjørte ca en mil der jeg stoppet og slo av tenningen. Når jeg startet igjen lyste det ikke lenger. Er dette noe å bry seg om? Demperne er nylig byttet på bmw verksted. Mvh: Lasse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå