Clerion Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Noen som vet hvor man får kjøpt panser-bh til e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 mye søppel på ebay. Har nok den søppla der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 http://www.bavauto.com/shop.asp?HC1=0&h ... 8&HCM=325e Med og uten hull til emblemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 mye søppel på ebay. Har nok den søppla der også. Søppel? Kunne latt være å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 http://www.bavauto.com/shop.asp?HC1=0&htarget=asgridyearmodel.asp&Hecode=undefined&hdept_id=114&HCY=1988&HCM=325eMed og uten hull til emblemet. ser jo ikke ut da, nesten værre en monsterstyling til e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Kommer jo LITT ann på da. Klart smeller man det på en 2010 Bmw ser det dass ut. Syns det er kult på eldre biler jeg. Hvordan folk syns det ser ut er vel ganske uinteressant for min del. Lurte på hvor man fikk kjøpt det jeg. Anders, du som har slik. Hvordan er det "festa" eller.... laga, eller whatever Tell me about it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Min BH er fra et selskap som heter LeBra, og den er festet på baksiden (eller undersiden om du vil) av panseret med en form for strammestropp som sitter på BH'en. Kan være litt kukete og få på første gangen mtp rynker i skinnet (haha ) og få den til og sitte godt nok etter panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Fachk. Jaja, får se om jeg prøver til sommer`n ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Har lyst på et slik et jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Lå det ikke en slik til salgs her på bimmers for litt siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Søkte på google og fant en tråd, men den er nok sletta for fikk opp en annen når jeg gikk inn på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 betale 1000kr for en sånn med porto og moms/toll osv. kjøpt på ebay. bimmerbumco trur jeg det var, eller bavarianworl el noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=20394781 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Syns det er tøft jeg, mulig jeg må prøve det på touringen en gang. Koster ikke all verden uansett så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå