Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør man dette, har hørt at man trenger en føde pumpe eller noe stemmer det?

trodde egentlig jeg bare kunne klaske på en 044 der orginalpumpa sto så skulle alt være greit, men kansje det ikke er så enkelt?

hva gjør man? er jo ingen fødepumpe orginalt

1985 320i

Skrevet

Alle pre-face har jo en liten fødepumpe. Du kan godt bytte ut originalpumpa med en 044 pumpe, men da må du bruke banjokoblinger for å få plass.

Skal du kjøre 98 eller E85? Og hvilken effekt?

Skrevet

Skal kjøre bf98 og stopper når gutta i benken sier det holder :P blir vel rett over 300 på hjula håper jeg.

m20b25

oringet

eta veiv

H profil råder (da 320 rådene hadde kast :s)

Org stempler (vet det er dumt og ikke ha smidde stempel når rådene er smidde)

arp topp, ramlager og råder

alt av lager + pakkninger nye

885 topp, sveiset vannkanaler, mira frest, litt portet, z45 kam, polerte ventiler

PPF grenerør

prcsicion 46mm wg, sc6262 snurre

618 trykk og 4punkt zinter

vipec v44

Hva tror du er reelt? vil jo ha det holdbart også, til en viss grad i allefall da jeg ikke driter penger :P

vet du hvor jeg finner denne fødepumpa?

Skrevet

Skal ikke være noe problem og sette på en 044 pumpe der den orginale står.

Jeg kjøpte en oppgradert 044 pumpe av krb trading og satte der min stod orginalt (preface e-30). Gav meg på 1,5 bar i benken. Da hadde jeg 440hk og 630nm på hjula med bf98.

Men blir nok bytta ut litt ting snart til fordel for catch tank da dette var den enkleste løsningen i fjor for og få kjørt litt da jeg ble litt sent ferdig.

Har lest at pumpa kan suge luft hvis du har under kvart tank og tar noen brå svinger. Har ikke erfart dette selv, men jeg bytter over til catch tank for og være på den sikre siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...