SimenF Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 tengte jeg vill vise fram biln min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Hadde kansje vært 1 god ide... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenF Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 da er bildene på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Aaah. SYKT pen coupe du har med riktig farge, felger, interiør å alt. Likte bilen knallgodt Noe planer ellers for bilen? Hvilken motor er det i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 denne syns jeg var flott:D! litt info? modell, motor, km.. utstyr, hva som er gjort med den osv er også bra lesestoff=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Tøff effekt i den fargen Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Fin bil! Ligner veldig på lloydsb sin her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Herlig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Fullstenig perfekt E36 coupe, bortsett fra en ting. Blinkelysene fremme er ikke min kopp te, men det blir en bagatell her. Kom gjerne med flere bilder tatt utenfor verkstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Sykt pen e36! Lurer på om det er den m3`n jeg sikla på, men fikk aldri solgt min egen, og da blei det heller ikke noe kjøp =) SÅ gratulerer med en meget pen bil, uansett om det er den m3`n eller ikke =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenF Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Ny polert bil er ikke feil vettu takk for alle positive teilbakemeldinger! Ser ut som en m3.. men Nei, det er ikke no m3 desverre men en 93 m50b20 Har vert endel jobbing i forstillinga i det siste. nytt styrestag, bru, foringer, bremser osv.. har allerde svidd av en del. 4-hjulskontroll er tatt, og bilen er er som en drøm å kjøre! Planer.. Lerlinglønna har sine begrensinger da. hehe. taket skal få et nytt lakkstrøk pga et digert flak me klarlakk flassa bort i vinter (denne kommer aldri til å se vinter igjen)! Nytt koffertlokk står for tur, fordi det ruster. Har sett på carbon luke for å skille meg ut litt, men har utgangspungtet tengt å holde meg til m-looken. etter dette blir det understellsbehandling og teflonbehanling. Skal montere et brukbart stereoanlegg med tiden også. Andre FElger kommer Kanskje med tiden også. Lurer på om jeg skal ha på sorte baklykter og carbon emblem rundt om. men er litt usikker enda, så SI MENINGEN DIN, så får vi se hva det blir til.. Skal innom GS imorgen, så spytt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Denne var jo veldig pen! Hadde du hatt hvite blink foran hadde den vært perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Nydelig lakk, og riktig interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå