Espen M33 Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Har fått inn en 2004 325Ci Clubsport i estorilblå med manuelt gir. Den ser ut omtrent som da den forlot fabrikken i 2004. Mer info og bilder: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21519147 Og ja. Den har bare gått 13.500Km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Se denne på finn igår! Trodde nesten ikke mine egne øyne at den hadde gått så kort. Trodde min 2004 modell E46 hadde gått lite Også er ikke Clubsport 325Ci helt feil heller da Heldig den som får tak i denne og har pengene til det nå. Fantastisk kul bil! Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Og solgt. Ny eier får nå gleden av å ratte en 6 år gammel bil som både ser ut og føles som ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Fillern,si fra når det kommer en til...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Fillern,si fra når det kommer en til...! Jeg selger jo min... den er ikke estorill men den er strøken! Ligger ute her på forumet. Det er clubsport og SMG kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå