Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en astra GSI med green powerfilter. står på pakken at det kan ha en effekt økning på inntil 5 HK. men er nok samme effekten som før. men pga lyden så virker det som den går bedre. lyden har mye og si på fartsfølelse og slikt. har hatt det filteret i 4 - 5 år på den bilen uten noe som helst problemer. så tror det er veldig oppskrytt at alt går til helvete med powerfilter. men eneste grunnen til å ha et er nok lyden.

Skrevet

hehe .. det kan du si. Det bunner ut i at når motoren trenger mer luft enn den originale boksen/inntaket klarer å flytte så blir du nødt om å finne en annen løsning.

Skrevet

Ser ikke helt hvordan man skal få dysene på en bil med insprøytning tett pga luftfilteret.

Er ikke sikker på om du får så mye lyd ut av den motoren med åpent filter med tanke på det avanserte innsuget og den spesielle ventilstyringa. Dessuten tror jeg muligens luftfilterboksen er av typen som ikke er lett å erstatte med jallafilter med tanke på ekstra lydempingsdåser osv, men for lenge siden jeg har sett noen av de motorene til å si det sikkert. Blir ikke 6'er lyd uansett Vegard ;)

hehe, nei det er sant;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...