JENSSEN Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Da får jeg også legge ut noen bilder av bilen min:P kjøpte den for 1 måned siden. og er veldig, fornøyd med den hittil:D:D Dette er da min første BMW,, trives med det:D er foresten en 98 mod 530 A det jeg har gjort: senket 20mm M fanger F med grøfte lys byttet lykter forran (Hella dioder) lykter bak (hella) M felger 18 er det bare å vente på lister rundt hele bilen og nyrer, hakke lyst på krom, black:D nye seter (svart skinn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bovve Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Fin bil!helt enig i at chrome stinker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 bra at det er fler her,, chrome på bmw synes jeg ikke noe om:P noe annet på VAG:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Flott femmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Jepp chrom må vekk.... Kjøpte selv folie fra ebay og det funket som bare det. Du ser ikke at det er folie, og lett å ligge på. 200kr (billigere enn nye lister). Ellers var den en pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 jo takk,, veldig fornøyd, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 98 mod 530A? Diesel i tilfellet? Trodde ikke 530i var mulig å få kjøpt før 2001, var vell 528 som var alternativet.. Veldig pen bil Shadowline høres ut som en god idè! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Skikkelig fin bil du har M felgene der gjør seg skikkelig bra på E39. Sorry O.T men ser du har byttet lykter på bilen din? Du har ikke tilfeldigvis de originale lyktene liggende enda med hvit blink? Evt mulig å kjøpe glassene av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Skikkelig fin bil du har M felgene der gjør seg skikkelig bra på E39. Sorry O.T men ser du har byttet lykter på bilen din? Du har ikke tilfeldigvis de originale lyktene liggende enda med hvit blink? Evt mulig å kjøpe glassene av dem? jeg har lykter å selga ja. menne dem er dess ikke hvite,, sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Så veldig bra ut! Kunne tenkt meg noen bilder av interiøret. Igjen, flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Så veldig bra ut! Kunne tenkt meg noen bilder av interiøret.Igjen, flott bil hehe,, er ikke noe å skryte av nå stoff, svart:P menne skal se hva jeg får til før/etter bilder når jeg har fått inn skinn interiøret;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå