tarjei bmw Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 hei. vurderer å kvitte meg med bruksbilen min til fordel for e34'n. påkosta bil, bruker så og si ingenting diesel. det som er gjort med bilen: m3 front m3 hekk m3 sideskjørt m3 speil "vinge" nye frontlykter nye baklykter senkesett (godkjendt i vognkort) 18" felger med nye dekk (godkjendt i vognkort) m3 ratt m-tech girkule ++ stereo: dvd spiller skjerm som er intrigrert alpine cd, mp3 spiller 2 x DLS forsterkerer DLS kondensator 2 x DLS 12" subber alt dette er proff bygd, ser veldi bra ut. på grensa til utstillingsanlegg. spør viss dere lurer på noe. bud vurderes. pris: 56 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Flere bilder av den. Interiør bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 skal ta bilder idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøe Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 interessert i innbytte? har en 2001 mondeo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Hei.. Trur det var din bil jeg sendte ein mail på idag lurer på når interiør bilder kommer, er meget intr. da jeg må kjøpe ein touring pga familieforøkelse, og da blir coupen "litt" for liten Ha ei fortsatt fin påske. mvh Robert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 hallo. oppdatert med bilder fra annonsen nå. skal prøve å få tatt intriørbilder imårra. fått en del henvendelser om bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Oki. Er meget intr. i dn jeg også, da jeg er på jakt etter en touring:-) men d sto ingen km stand på dn? ringer deg ikveld elr imorra når jeg er hjemme igjen:-) ha ein fortsatt fin dag. Mvh Robert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 bilen har gått 240. kanskje litt mye, men er diesel, servicehefte og import. ja bare ring, så snakkes vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Joda, er litt langt det da,men det er jo ein diesel så, hovedsaken at den er tatt vare på teknisk. så det er et pluss at det er servicehefte og import. veit av erfaring at importbiler er i bedre stand og er utsatt for mindre slitasje på motorveikjøring enn kjøring i vårt humpete land Ringer deg imorra utpå dagen om det passer, så slår vi en prat da og ser hva vi finner ut Du kan vel levere fra deg bilen rimelig raskt, da vi som sagt er meget intr i den? Ha ein fin kveld, så prates vi imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Har du mulighet for å ta noen bilder inni? Tenkte på bil til kjerringa, så da hadde jo denne passet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeiKo Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Ingen rust eller lakkskader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå