Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har et par spørsmål ang. en E46 320d Touring som tilhører en god kollega av meg.

1. Denne bilen er belgia-import og har det meste av ekstrautstyr og M-Tech pakke. Den har derimot ikke setevarmer. Ingen big deal, men en fugl hvisket en gang at BMW er gjerne flinke på å legge opp "ekstrautstyr" i bilen, inkl. ledninger etc. Det eneste som manglet var derfor bryter i dashbordet. Jeg vet ikke om dette stemmer, noen?

2. Bilen har ikke automatiske kjørelys siden den er Belgia-import. Går dette an å programmere om hos et BMW verksted så det aktiviseres?

3. Har denne bilen slitasjevarsler på bremser? Bremsene begynner å bli rimelig slitte, men det er kanskje noe som sier i fra når det er dags for bytte? Kommer til å bestille nye på mandag allikevel og hjelpe henne med bytte, men det er jo greit å vite :)

Skrevet

Du må nok montere varmeelement for å få varmeseter desverre men ledningsnett er jeg usikker på.

Sikker på at du ikke har automatiske kjørelys viss du lar brytern stå på nærlys hele tiden for da slår de seg av når du slår av tenninga og kommer automatisk på når du starter igjen?

Var sånn på min E46 men den var solgt ny i norge da.

Og ja den har nesten garantert slitasjevarslere på bremseklossene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...