aottesen Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Hei, Fikk en pakke med 2 stk 82mm carbon-emblem i posten idag. Var kjapt og greit å bytte emblemet fremme, men bak ser jeg ikke helt hvordan løsningen blir. Noen som har byttet det før? Del nr. 5 for de som lurte.
Jay-O Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 På E90 var det bare å bruke plastverktøy (les: stekespade i plast og sint samboer) og gi jernet... Stod lenge og funderte jeg og før jeg bare tok i. Men det var som sagt på E90'en...
rolfi Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Jay-O: På E87 vipper man på emblemet for å åpne bakluken, så er nok ikke like enkelt der. Du kan prøve å fjerne "dørtrekket" på innsiden av bakluken og se om du finner ut noe den veien. Ser ut som om det skal sitte i etpar skruer fra baksiden.
aottesen Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 På E90 var det bare å bruke plastverktøy (les: stekespade i plast og sint samboer) og gi jernet... Stod lenge og funderte jeg og før jeg bare tok i. Men det var som sagt på E90'en... Hehe, ser det for meg! Men, på E87 er emblemet en del av åpnemekanismen, mens på E9x er det bare festet på samme måte som på panseret..(?) Ser i hvertfall slik ut på realoem.
aottesen Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 Du kan prøve å fjerne "dørtrekket" på innsiden av bakluken og se om du finner ut noe den veien. Ser ut som om det skal sitte i etpar skruer fra baksiden. Det var det jeg fryktet. Litt for dårlig research før jeg bestillte med andre ord.. Men, spørs om ikke det bare er limt på den plastkassen bak. Er det ingen som har gjort dette før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå