ANDY75 Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 hei jeg har mistet lyden i hele bilen bortsett fra i fører døren. noen som har vert borti noe lignende? har hørt litt rundt om kring å fått beskjed om att det er garantert forsterkeren, garantert sprengte høytalere. må jo være kortslutning/kabel brudd, lyden kom å gikk i starten men er nå helt borte??? help help Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Er bilen ein e39 530? Er det original anlegg? (type?) Kan være mange ting, men eg venter med å å prøve å hjelpe deg til eg har fått litt meir info. (eg er nok ingen ekspert på originalanlegg viss du har det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ANDY75 Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 jepp er e39 530dat touring 2001 mod med orginal anlegg ja, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Det er garantert signalkabel-brudd. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå