Gjest Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 eg har en 1988 520i e34 med m20b20 motor. det er sentrallås i bilen sånn at når eg låser fører døren låser alt seg:) men har lyst til og koble opp en bryter som eg kan låse og låse opp igjen med inni bilen.. noe ala sånn som er i renault laguna for de som vet kordan det er der. takker for svar Stianguten
peder87 Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 hvorfor ikke gjør det enklere og bare trykke ned den pinnen som går opp og ned i døra ved vinduet? da låser alt seg
paronnen Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Ja som han sier så har du Driver i førerdøra og kan låse fra innersida med å trykke ned pinnen på førerdøra eller på høyredøra:)
KrHeLl Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Nå har jeg ingen erfaring med e34, men på e36 kan en koble opp en egen bryter for å låse igjen alt, og så kan en dra i dørhåndtaket for å låse opp. En kan også lage til en bryter for å låse opp og igjen.... men e34... Ta en kikk her å se om du finner koblingsskjema for din bil: http://wedophones.com/BMWManualsLead.htm
Gjest Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 ja eg e klar over at eg bare kan dytte ner knotten men har en annen litenplan og. så trenger og få koblet opp en sånn bryter skal se om ikke eg finner et koblingskjema. men går det ikke an og bare bruke en av de 3 ledningene inni førerdøra eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå