AutoMartin Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Skal til å bytte begge hjullagrene bak. Har vært og kjøpt med en avdrager, som jeg tror det heter, og er klar til å trå til straks. Men er usikker på noen ting, og da jeg ikke liker overraskelser så spør jeg her inne. F.eks når jeg har fått ut navet, hvordan får jeg av det gamle lageret? Sitter dette presset fast? Og hvordan få på plass det nye lageret, og få navet inn der det skal sitte? Burde jeg har noe spesiellt verktøy? Tips mottas med stoor takk:-)
BmMm3 Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Skal til å bytte begge hjullagrene bak. Har vært og kjøpt med en avdrager, som jeg tror det heter, og er klar til å trå til straks. Men er usikker på noen ting, og da jeg ikke liker overraskelser så spør jeg her inne. F.eks når jeg har fått ut navet, hvordan får jeg av det gamle lageret? Sitter dette presset fast? Og hvordan få på plass det nye lageret, og få navet inn der det skal sitte? Burde jeg har noe spesiellt verktøy? Tips mottas med stoor takk:-) Hvis du skal gjøre det selv, og ikke har presse foreslår jeg at du kjenner på musklene dine Du må bare slå ut det gamle, og forøvrig det samme med det nye. Du må ha noe rett til å sette oppå det nye lageret når du skal ha det inn, og prøve å slå så hardt du kan. Det er bare å bruke den gamle metoden når man ikke har presse Jeg slet forøvrig no sinnsykt med å få ut det gamle mitt, og brukte alle mulige metoder, men det kom til slutt ;p Det viktigste er at du får det nye "rett" inn, slik at det holder lenger enn 2 mnd ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå