M3 Yngve Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 aiii.. detta er vel en e-92 gutt ikke drep meg vis jeg tar feil her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Ja, men uansett rått Og for en lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Sinnsyk lyd på den bilen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Hørtes a ut som en ville dra hjula rundt ;D Men som en over her sier, er vell igrunn en E92 ? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Hørtes a ut som en ville dra hjula rundt ;DMen som en over her sier, er vell igrunn en E92 ? ;D Kan jeg se så feil da? Tror jaggu du har rett jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Hørtes a ut som en ville dra hjula rundt ;DMen som en over her sier, er vell igrunn en E92 ? ;D Kan jeg se så feil da? Hehe! Det stemmer at det er en E92 ja. Ligger en "serie" på youtube, ifra bygge prosessen av denne. Sitter V10 M5 motor i den, quaife 6trinns sekvensiell kasse, KW V3, diff med hurtig utskiftbare drev, så man kan bytte utveksling på stedet EDIT: Tror du savner "hulken" litt vel mye for tiden, Yngve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Ja når jeg ser sånn kjøring angrer jeg litt, i tillegg hadde dekk gutta fått inn masse 245 i 18" nå. Planen var å sette inn 3.91 utvekksling og kun kjøre 18" dekk og mye 245. Da hadde nok kjøringa blitt en del bedere. Men jeg ser vikelig frem til å kjøre E30 M3 med CSL motor og ESS mappa org ecu. Går ikke dålig denne til Paul Vlasblom. Han har E36 3.2 andre kammer og omprog ecu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 du er med på getaway in stockholm 10 Yngve, hvis du ikke visste det, samme gjelder han med hvit e28 med klistremerker og gul lyktefilm fra Tyristrand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 du er med på getaway in stockholm 10 Yngve, hvis du ikke visste det, samme gjelder han med hvit e28 med klistremerker og gul lyktefilm fra Tyristrand Hæ,?? Hvor ser du sånt da? Rune ja, han ratter E28 sånn det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 her er bonusklippene for Getaway in Stockholm 10 - filmen har forresten nylig kommet ut, den får dere sett på youtube den også anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Kuult Jeg får aldri være med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Sinnsykt rå den bilen, og for en lyd;) Hvem er det som skal kjøre denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 http://www.wreckedmagazine.com/watchvid ... a-d-first- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå