Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal legge opp en ny bryter inni bilen til grøftelysene bmw e90

Kan jeg ta pluss fra f.eks sigarettenneren?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ønsker at grøftelysene skal slå seg av dersom tenninga går av :)

Takker for svar ;)

Skrevet

sikker på sigarett tenneren skrur seg av når motoren stoppes da? det gjør de ikke i min bil.

er ikke like greit å kobble de til parklyset da?

da kan du skru de avog på med bryter inne. og de skrur seg av om du skrur av lysene.

Skrevet
sikker på sigarett tenneren skrur seg av når motoren stoppes da? det gjør de ikke i min bil.

Hehe, jeg har ikke røykpakke i min bil, så sigaretttenneren er en dummy så det får jeg jo ikke sjekket.. finnes det andre plasser å hente strøm fra inni bilen som går på tenninga?

er ikke like greit å kobble de til parklyset da?

Dersom du kobler dem på parklys vil dem jo lyse hele tiden uansett åssen lys du har på.. i tillegg vil jeg mest sannsynlig få feilmelding i display på dem også ;p

da kan du skru de avog på med bryter inne. og de skrur seg av om du skrur av lysene.

Skrevet

om du kobler de til parklys via en bryter inne som jeg sa så vil det bli strøm til grøft lys når parklys blir skrudd på. Men de kan skrus va ved å slå av bryteren inne.

Skrevet

uff.. skaff org bryter og opplegg til dette. Fine nye bilen!! Ikke lag noe jallamekk ihvertfall :)

Det er min mening da.. mange som liker en haug med biltema stasj inni bilen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...