Gå til innhold

Hvilken vei skal bukkene til veiva sitte(m50)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier, hvilken vei skal bukkene som holder veiva sitte?

Står ikke noe godt i Haynes boka om hvilke vei de skal sitte..

Er bare en måte lagerne kan bli satt, men hvordan skal de overliggende og de underliggende lagerne stå mot hverandre? Dette kommer da ann på hvilke vei bukkene skal stå. ?

Skrevet

Har skrudd de lett på, uten å stramme ferdig. Så de sitter på plass.

Underspylingsdysene har vel ingenting med hvordan de bukkene sitter? De sitter jo under det overliggende lageret mot blokka.

Jeg snakker da om de bukkene der de underliggende veivlagerne sitter i. Så spørsmålet blir jo egentlig hvilke vei lageret skal sitte.. hehe

Skrevet

okåå.. så du vet ikke hvilken vei lagrene eller bukkene skal stå??

lagrene er det vel spor i som alle andre så det er ikke noe tryllekunst... og står nummerert på veivbukkene så det burde også gå greit... begynner å bli ei stund siden vi overhalte m50 nå, synd jeg ikke har bilder..

Skrevet

Lagrene er det bare en vei kan stå ja, der er det jo spor. hehe

Og vet jeg har riktig bukk riktig sted. Så tingen er bare om disse små oljesporene på lagerne skal stå mot hverandre eller på hver sin side.. Det står skrift oppå bukkene, så eneste jeg hadde trengt var et bilde av om toppen av skrifta skulle stå bakover eller fremover på motoren. hehe

Er temmelig sikker på at jeg har satt de riktig, men har plutselig blitt en bare 99% sikker. Er så altfor lenge siden jeg tok den fra hverandre :S

Det er ikke noen som har et bilde av veiva når den står skrudd fast i blokka, underifra? Da hadde jeg kunne blitt 100% sikker ;)

Skrevet

Låsetappen på lagrene skal vel stå overfor hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...