Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å få kjøpt ny fjernkontroll til en ettermontert Defa sentrallås på E34?

Må av og til trykke 2-3 ganger for at bilen skal låse opp med fjernkontrollen, og en skjelden gang må jeg trykke ca. 100 ganger for å få låst opp redskapen.

Så har jeg funnet ut at alarmen går om man låser opp bilen manuelt og kjører. Det er bare litt flaut når man skal lure seg ut av sentrum en lørdags formiddag med alarmen på full vreng. ;)

om man får tak i en ny, hvordan skal da dette kodes til å fungere med resten av systemet?

Skrevet

ville heller prøvd å omprogramere den du har fra før.

bilradiospesialisten har nye fjernkontroll.

Men viss du går inn på defa sin hjemmeside finner du ut hvordan du omprogramerer og sånn.

Skrevet

Hvilken serie defa alarm har du da? skal være litt tullete den 700serien viss jeg ikke tar feil.

Jeg har opplevd det samme som deg flere ganger, som oftest på parkeringsplassene.

Må trykke på mange ganger før han låser opp, kansje en annen bil som stjeler signal?

Finn ut hva serie du har, skal stå på alarmboksen også søker du litt på google. Har funnet en god del om hva og hvordan selv på google.

Skrevet

har byttet batteri. ble ikke noe bedre. skal prøve å finne ut hvilken serie jeg har når jeg kommer meg hjem om 5 ukers tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...