Gå til innhold

SOLGT - Slett


Anbefalte innlegg

  • 5 months later...

Aaahh, hadde denne bare sluttet på 1 i stedet for 0... Ser ut som en uvanlig godt holdt bil med morsomme oppdateringer.. Hadde lett kjøpt denne umiddelbart om den hadde vært stasjonsvogn.

For de som vil se mere anbefaler jeg å se youtube-linken i annonsen på Autodb, der vi får en gjennomgang av hele bilen :) Flott annonse og lykke til videre med salget !!

God helg og en gratisbump :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk for det ;)

Jeg har vært MEGET fornøyd med bilen. Har kanskje klaget litt på bagateller, men det viser seg at jeg bare har vært paranoid. Reagerer på hver minste lyd og bevegelse... Hehe, sånn er det når du er glad i bilen ;)

Bilen kan beskues på Forus når jeg er på jobb (Ved Löwenstrasse) eller hjemme hos meg på Tananger.

Flere detaljebilder kan tas for de intresserte.

Nå skal bilen inn til service i oktober, og da skal den også ha en full sjekk før garantien utløper, for å se at alt er på stell. Just another free service I offer ;)

Full innvendig vask og utvendig polering skal tas nå denne eller neste uke, med lakkforsegling og alt det gode som følger med.

Understellet har fått seg en behandling med Owatrol, men mye av fabrikk tectylen er tilstede enda, så jeg har ikke gjort noe mer der iår.

Og for å svare alle PM som spør om det samme; Ja, har alle orginaldelene, og de følger selvfølgelig med uten tillegg ;)

Følg med, skal lage til en ny film denne uken, med rolling shots av bilen og mer detaljer på motor og interiør. (med forbehold om at jeg enda har den i slutten av uka ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Solgt? nei... fordi:

Da var det på på tide å si farvell bla bla bla, ungdom som gammel, bla bla bla, tur til tyskland, 1700 airbags.. forbruk ditt å forbruk datt.. 52700 km i skrive.. Alt dette er standar ting, ALLE bmw ene til salgs på finn el bimmers el uansett har d forbruke alle kan brukes på å kjøres til tyskland osv til og med i butikken, salgsannonsen din ser ut som den er skrevet av en 18 år gammel unge som har hentet en masse bull fra gud vet hvor..

og viss dt er tillfelle, så må d jo være en 18 år gammel gutt som har sotte på all denne flotte stylingen, bilen kan bygges tilbake til orginal stand, og hvem skal bygge dette??, samme person som har skrevet den flotte salgsannonsen?, da må du isåfall jobbe som biloppretter hos bmw viss jeg skulle ha hadd dn..

utsende på bilen ser i tilleg helt feil ut: en haug med carbon og ingen senk og småharrye orginal felger? å viss du har bytta front, hvorfor i milde måne har du ikke lakka iallefall sidene på pansret?, nei, nei, nei...

beklager å si dt men alt me dn hær annonsen va feil..

sett tilbake bilen i orginal stand, (altså ta bort carbon) kjør på et eibach senkesett og nå feite felger type bbs el orginale fete el no lignende å selg dn får 320.000, dn stilen du kjører er noe man gjør med en en e36, el til nød e46, å dæm som vil ha dt sånn er bare 18 åringer å de har dessvere ikke 300t;);)

hær er dt du trenger å få med

-ac schnitser tuning box med garanti osv

-55000km

-type felger å dekk

-sota ruter?

-Service?

-utsyrsliste

stort mer en d er det ingen som trenger å vite, dt står på wikipedia faktisk om man vil ha info om bmws 3 serie!

ikke ment å være frekk men har sedd dn hær annonsen i flere måneder nu å dn bilen og sånn som annonsen ser ut får du ALDRI solgt! sorry..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Wow, jaja, takk for bump. Synd at jeg ikke deler samme smak som deg... Eller rettere sagt, heldigvis deler jeg ikke samme smak som deg. Jeg lurer på hva du tenker er harry med orginale BBS WTCC felger? Og ser du noen lyktelister på de nyere bildene? Og fordi jeg ikke subber i alle fartsdumper som finnes, så har jeg ikke senk? Kanskje ikke nok for din smak, men nok for min... Og hele ingeniør staben hos BMW... Hmfr! Tror du skal trolle et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...