sigge77 Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 hvet en har en liten bulk synses greit men merket den ikke ved kjøring når jeg hadde den på golfen , å trenger en puss, 2 nesten nye dekk å to som er litt slitt på kanten men går en stund til, prøvde dem på caben men ble ikke halt fornøyd,. derfor vuderer jeg salg eller byttes i 17/18" til e 30, et 35 så må ha 5mm spacer foran for å ha dem på e30,., det kan følge med,.hbo 4500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Litt flere bilder av felgene kanskje? bilde av bulken, dekk osv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Litt flere bilder av felgene kanskje? bilde av bulken, dekk osv:) ja kan sikket ta noen nye bilder når jeg kommer hjem fra påske feri,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Sender du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Sender du?[/quosender ikke nei,. brukte felger er greit å se på før man kjøper,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lysebo Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 bytte evt mot 17" oz felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 bytte evt mot 17" oz felger? har du noe bilde a.er det noe dekk på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lysebo Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 bytte evt mot 17" oz felger? har du noe bilde a.er det noe dekk på dem bildet ligger inne poå min salgsannonse her. bare og sjekke ut.. med dekk ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 bytte evt mot 17" oz felger? har du noe bilde a.er det noe dekk på dem bildet ligger inne poå min salgsannonse her. bare og sjekke ut.. med dekk ja dekk dim er det på dem a,. ,. ikke hjemme før etter påske så skal ta det til vudering frem til det ,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lysebo Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 215 tror jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå