anderse36 Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 hei! snakk om en e36 97 mod 323i med hull i kanalen rett bak gjekk feste foran! er bak også, men bare overflate.. gidder ikke at dette skal komme tilbake om et år igjen, bør derfor gjøres ordentlig.. noen som har noen erfaringer med dette event hvor (oslo området) pris osv.. er også rust påbegynt oppover mot døra, så ikke bare under.. dette tenker jeg burde ordnes fort, pga at det er et åpent hull der som ikke har så godt av saltvann osv inni der
bmwm535i Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 ett hvilket som helst karrosseri verksted gjør dette for deg, men kan fort bli dyrt pga at det skal grunnes og lakkes osv.driver den del med sveising av rust selv, men resten må jeg sende bort, mulig jeg kan ordne noe for deg.
canbmw Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 jeg har e36, da var det mye rust på høyre kanalen, så jeg kappa så si hele kanalen altså mellom de jekke punkete. fikk en asiater i moss til å sveise det. han var ganske flink, trengte litt sparkel osv men det gjorde jeg selv da. oxo er planen å sette på m-tech skjørt på kanalen så gadd ikke å være så nøye da jeg sparkla:P han tokk 1000kr ink blekk. send meg pm vis du vil ha nr hans;)
bmwm535i Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 hvis blekket ikke blir behandlet kommer rusten igjenn innen sommeren er slutt. . .
canbmw Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 jeg brukte noe direct metal grunning først oxo sparkla jeg og slipte, og igjen direct metal spray, litt mere sliping så vanlig grunning, så lakk, vis rusten kommer tilbake innen noen mnd så klikke jeg ass:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå