Gå til innhold

e-36 coupe,el-vindu hopper

Rognmo
 Share

Anbefalte innlegg

har ett problem,ruta på førersiden driver å hopper opp og ned når jeg har lukket den igjen.

noen som kan hjelpe meg??:)

kan tenke meg at det er mikro bryteren i døren din som er slitt :) langt i fra uskjent problem på e36 ;) byttet min for ikke så lenge siden på e36n min :D koster vel ikke mer en 350kr eller noe slikt hos gs tror jeg :) ( er sikkert bare tappen på micro bryteren som er slitt ned )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med det samme av å til selv, men jeg bare kjører ruta opp og ned et par ganger så kommer den.. ;)

Må vel til å bytte mikrobryter jeg også..

ingen dum ide ;) gikk fra bilen min en gang i skikkelig regn vær og når jeg var kommet tilbake hadde ruten gått litt ned slik at det var nok til at det kom litt vann inn i bilen :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruta mi går alltid ned når jeg åpner døra, og opp når jeg lukker. Det skjer kun når jeg tar den nesten helt ned, så når jeg skal kjøre den opp igjen stopper den og går nedover igjen ved en viss posisjon.

Er dette likt som trådstarter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruta mi går alltid ned når jeg åpner døra, og opp når jeg lukker. Det skjer kun når jeg tar den nesten helt ned, så når jeg skal kjøre den opp igjen stopper den og går nedover igjen ved en viss posisjon.

Er dette likt som trådstarter?

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...