BMW_Petter Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Noen som kan forklare meg hva BMW (instruksjonsboken) mener med at jeg må ha en "adapter cable for Apple iPod/iPhone" (Yadapter, 30-pin plug to USB and AUX-IN) for å koble til iPod i bilen?? Har USB "tilleggsutstyr" type 6FL. Takknemlig for svar - tenkt oss til fjells i morgen, og barna vil gjerne ha med seg musikken sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 nye ipod og iphone må bruke ipod kabel. funker ikke å plugg inn ipod kabel i usb lenger.. så da kaster man hele ipod dritten i søppla å bruker usb minnepenn som er jævla mye billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 bruker selv bare en minnepinne akkurat nå på 8gb... koster jo under 300 spenn, og står i usb'en... funker gulle godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Du må ha Utvidet tilkoblingsmulighet for iPhone og mobiltelefon med MP3-funksjon 6NF for å spille av fra ipod, iphone.... Dette fikk jeg fortalt når jeg bestilte den bilen jeg nå går å venter på, de mente også at ipod skal funke med dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Har brukt minnepenn en del selv, men dritten med det er at minnepennen ikke har noen form for hukommelse. Dvs at hver gang man starter bilen på nytt starter den på den første fila den finner (hver jævla gang). Så du blir ganske lei av den første sangen til slutt.. Kjøpte en billig mp3-spiller istedenfor. Den har batteri, ergo hukommelse. funker mye bedre. Hvis spilleren i bilen din støtter filformatet AAC, kan den spille av musikk fra iphone/ipod. Men du må da selvfølgelig bruke den medfølgende hvite usb-kabelen til ipod/iphone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå