WattisGirl Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 -Sideskjermer til e36 coupe (uten rust) -Grill-list/grillramme til 97 mod -M3 bakfanger og frontfanger til 97 mod Alt må være i bra stand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergeee Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 jaggu har hu lurt seg inn på bimmers:p haha men atle har jo alt detta da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WattisGirl Posted April 2, 2010 Author Share Posted April 2, 2010 Hehe vært på bimmers i mange år jeg da Ja fint hvis han har det Lurer på hvor mye han skal ha for det .. Han har ikke grill-list til 97 mod. Men han hadde kanskje den m3 bakfangeren ? Jeg får vente til han gir lyd fra seg Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergeee Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 hehe:P skjønner ikke hva du skal med de nyrene uansett jegXD ville kasta på de gamle nyrene var jeg deg:P de faclift nyrene ser jo ut som et mislykka forsjøk på e46 front:P trur ikke atle skal ha så mye;) trur du får det ganske billig:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WattisGirl Posted April 2, 2010 Author Share Posted April 2, 2010 Hehe niks, skal ha helt samme som jeg har fra før av ;D Liker den. Men bra hvis jeg får det billig. Får høre om jeg kan ta en tur å se på delene, kan godt spørre han du å, er ikke alltid jeg får tak i han Har han eget verksted eller "bu" hvor han står å mekkær ? hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergeee Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 hehe:P nja:P han har vell et lita skjul borti skævane her:P men skal se om jeg får tak i han i dag:) høre med han hva det blei til;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergeee Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 dobbel posting:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts