Sfinx Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Hei! Ser etter ny bil og har siklet lenge på BMW X5. Har også sett på nyere type 5-serie stasjonsvogn. Men har noen kriterier. Trenger plass! Jeg har 2 voksne store hunder (rottweiler) og har et dobbetlbur - av typen Variocage. Se info og mål på buret her: http://www.hundebur.no/variocage-produkter.102909.no.html. Jeg har et bur i størrelse Large. Det jeg lurte på er om noen av dere som har X5 eller 5-serie touring etter 2004 kunne sjekke følgende for meg. Kriterie for ny bil er at jeg må få plass til buret i bagasjerommet. Kunne dere eventuelt målt bagasjeplassen? Jeg har søkt meg i hjel på nettet over alt, men er heeelt umulig å finne mål i CM! Kun cm3 osv osv. Som målene på buret sier: L:820-1030mm, B:985mm, H:725mm. Bredden og høyden er det viktigste her, men også greit at buret kan utvides til mer enn bare 82 cm, som dere ser så kan det gå helt ned til 103 cm (det er bunnmål). Bør vel kanskje dra til en forhandler og sjekke dette selv, men hvis noen av dere skulle vite eksakt målene i CM, så hadde det vært genialt . Er redd for at bagasjerommet i X5 blir for lite, og at det i 5-serien blir for smalt. Har i dag en 9-5 estate og der går buret akkurat bak når setene er oppe, så det er god plass der. En kompansasjon er om det går an å få flatt gulv i disse bilene når setene legges ned. I gamle 5-serien min så ble det ikke flatt gulv, bare skrått.. På forhånd takk
Sfinx Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 skal få sjekket det iløpet av dagen Kjempefint, takk:)!! Også lurte jeg på om du får noenlunde flatt gulv når du legger ned baksetene?
feiringbruk Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Lengden var 90cm og bredden var 104cm på det smaleste.Blir nok ikke helt slett nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå