Gå til innhold

Komplett 5 bolt understell fra E30 M3, selges kr 25 000,-kr


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge et komplett under stell til E30 M3.

Har det meste tror jeg, holder på og bytte lager bak, og sette det sammen i disse dager.

Er 3.25 diff, org bremser med greie skiver, Bilstein cup dempere, HR fjærer, bære armer med eksentriske foringer (ikke alu), servo tannstanga, m3 topplager, travereser foran og bak, tror jeg har noen bremse slanger/ rør og mener stabb staga ikke er bøyd.

Så skal ha til bolt on på en E30 om noen er sugen. Bare bilstein pakka koster mye penger her.

25 000,-kr komplett eller 20 000,- uten diff.

Bilder kommer når alt er satt sammen og rota frem. :D

Kontakts på pm, her eller ring: 90141919. Yngve :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
du tror og mener at det er bra og at du har alt, til en sånn pris synes jeg du bør presentere det skikkelig, og ikke minst gå gjennom hva som er der og stand på alt, sku hatt noe slikt selv

Tror å tror. Har nok 3 komplette M3 E30 understell om jeg leiter å setter alt sammen. Så har nok et bra sett ja.

Men jeg har så mye å gjøre om dagen, at jeg har ikke hatt tid til å sette dette sammen og ta bilder.

Er du seriøst intr, så må jeg seff finne tid til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hei, kan være veldig intr, men syntes prisen er litt stiv. Den diffen, er det med sperre? og dette er komplett bolt on med gode foringer? Får man med det nederste leddet på rattstammen til servotannstanga?

Om det er en M3 diff er det brems ja, disse kom vel med 3,25/3,91 utveksling i Europa og 4,10 i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiv pris ja, men også tingens tilstand i 2010.

Husk på at bare et par ribbede E30 M3 fremre fjærbein er verdt 10 000kr i direkte verdi om man skal pante de inn ved coiloverkjøp f.eks. (!) Så er det 'spesiell' verdi på klaver bak, bremser, diff som også er "unike" deler som koster heroinsummer nytt.

Ser man litt på summene på noe av det som selges på ebay forstår man at vi i Norge faktisk har et ganske ok prisnivå. E30 M3 er gull nedover på kontinetet, i mye større grad enn her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, etter å ha søm fart forum og div rundt, er det vel kun et par sett og et bar bakstilinger som har vært tilsalgs, utom de jeg har solgt på rundt 3 år.

Jeg holder på å shine et av setta nå. Det blir sand blåst, sink grunna og svart lakka. Der følger det med ALT, kun diff som ikke er der. Så traverser, stabb stag osv. Kun servo tannstanga og diffen, ellers bolt on.

Kan selges for hbo 18 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...