Bauge Racing Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 har noen OZ felger so eg ska selge ...17 med Kant .5*120 boltsirkel bud . 1 felge e kant kjørt bud har en heil e34 so ska selges i deler og så bare pm meg så kan eg se ka eg har .. e knust i tryne så e front og panser er ferdig . så og si ny AE lys og de .. så send pm bilder kommer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Nav diameter på felgene? Passer E39? 74,1mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 vet desverre ikek det .. men kan sjekke opp i det .. men her e no bilde me felgene på bilen eg hadde litt dårlige bilder .. og som sagt ene felgen e litt kantkjørt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Sjekk opp du og gi et pip, trenger ikke være strøkne. Skal kun ha banefelger. Men må gå på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå